Ruokaa ja pelejä
Ei siitä ole oikeasti kovin kauaa, kun ruoan kotiintilaamisesta ei tiedetty yhtään mitään. Itseasiassa omassa lapsuudessani sellaista ei ollut. Ei kyllä ollut pitserioitakaan ja kaupungissa, missä asuin oli vain pari kolme nakkikioskia ja yksi eräänlainen hampurilaisravintola. Tottakai vähitellen Suomi on muuttunut muun…
